F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

#CHANGE :)}
Thursday 28 March 2013 | 07:45 | 0Comment

Assalamualaikum, Hye Peeps :)
         Sejujurnya, memang banyak aku nak kata pasal berubah. Enta lahh. Tapi aku rasa aku tak berhak nak tegur, sebab aku tak berubah, tapi nak suruh orang berubah. Fine >.< Aku bukanlah orang yang pakai baju labuh-labuh, pakai tudung labuh-labuh. Tapi aku sedar satu hari nanti aku kena buat macam tu. But I dont want to change because of peopla talk, But let me change and just be myself, sayang...
Masuk kandang kambing mengembek; masuk kandang harimau?
        Dulu sebelumm masuk hostel, Aku ni liar, budak jahat. Tapi aku masih jaga maruah aku, Masuk je hostel aku berubah. Aku berusaha nak jadi lebihh baik sejak takde kawan. Baru masuk dulu aku kena pulau. nanges dalam toilet surau. Ahh so whatt? Tapi aku berubah. And I get lots of friends. Aku nak kawan dengan semua orang kalau bolehh. Bukan nak pilih yang TERTENTU sahaja, Now, bila diorang bukak balekk cerita. Aww, malu gilosss. Cano lahh bole banjer dalam tandas tuhh? HAHAHA.
Tuntasnya, kita mestilah sentiasa berubah ke arah PERANGAI yang lebihh baik.
       Muslimah sejati adalah gadis yang menjaga pakain, adab dan batas pergaulan. Iya aku tak sebaik kau. Pakai labuh-labuh. Buat status-status dakwah. Tapi It useless bila adab batasan kau tak jaga. Sekaro-karo aku, pehh, sekaro-karo ehh, Aku nak bertepuk tampar punn, guna buku. Trust me, it will give better impact on mens body ;) Terima kasehh atas usaha anda merubah ramai perempuan di luar sana. Aku terkesann..
 p/s;
       Aku nak mintak maaf kalau tak bolehh nak layan kau macam member aspuri yang lain. Its like, I dont like the way you talk. Kau sentiasa nak menang. Dan aku ni panas baran orangnya. Bukann tanak berubah,  cuma tengok kau bergaul dengan kawan-kawan aku. Lawan mulutt dengan kawan-kawan aku. Aku Harokk sendiri dalam hati. Aku diamkan, sebab aku tahu kalau aku mencelahh. It will make things worse.
      Aku mohon kau jangan tanya kenapa aku cakap dengan kau nak tak nak. Berdoalah semoga tuhann buka kan pintu hati aku supaya boleh berkawan dengan kau. Pleaseeee... Ubah perangai nak menang dan mohon perhatian kau tu. Aku masehh bersabar. Marah masihh terkawal ;)

Assalamualaikum,