F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Ya Allah, Permudahkanlah :)}
Tuesday 12 February 2013 | 03:35 | 0Comment

Beliau kacak, Ohh :))
Harini aku rajin ^Sejuta
Assalamualaikum.
        Harini pagi-pagi buta, ohh pagi lahh sangat. Aku bangun bukak mata terus online. Guna phone kann. Anytime, Anywhere. Bhahaha. Lewls. Pastuhh aku terus ikod my beloved mom and dad pegi bersihkan rumah lama. Macam na mati dokk. Panat sehingga menjilat jari. Wkwkwkw --' Kehh tutp citer.
       Masa tuhh balek dah petang. Aku sepantas lipas kudongku online, Than nampak lahh post teacher Yatt.
                                                              Tekan untuk tumbesaran
 Dan
Ucap tahniah untuk hasil contengan aku. Wakakaka.
        Ahahaha. Untuk lima saat aku risau. Dahh lah last jumpa dia aku ngepau dia. Wakaka. Maaf ehh dokk! aku doakan yang terbail untuk kau dekat sana! Lavaluyahh. Apakah banda yang aku tuliiss. Bhahhahah.
Encik sombong jangan sombong (!)
tu je. Kbai.