F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Life Must Go On.}
Sunday 10 February 2013 | 02:01 | 0Comment

Bapak muka tak boleh belah siak --' Abaikannnn~

Assalamualaikum.
       Haha. Kerajinan yang melampau dan ketiadaan seorang chatters aku membuatkan aku rajin untuk menulis. Wokehhh. Moh dengar cerita merapu kuasa sejuta aku.
aku cemburu XD
        Bukak blog Ain dengan Yeedayah membuatkan air mata aku macam jatuh nak menitis. Tuhannn, Kenapa aku tak belajar betul-betul tahun lepas. Kalau tak sekarang aku dah rasa hidup dekat Asrama penuhh. Jelly gila dengar cerita asrama diorang semua. Seriously, bagi aku peluang jangan disia-siakan. Untung korang! Please doakan aku dapat Sain BP.
Dekat asrama XD
        Wookehh. Kan aku KD. So setiap hari kena turun lambat sebab check dorm. Sorgaaaaaaa. Haha. Anak-anak dorm aku punn baik-baik belaka, And my hopes is, jangan kau baik di depan aku, tapi setajam belati di belakang aku. Weweeeeeet. Ayat from the bottom of my hearts. Haha. Then now kitorang preparing nak battle nasyid. Aku masuk nasyidddd, Ohhhh. Aneh --' And almost everyday aku akan terima salam seseorang. Almost --'
Dekat Empat scII
        Kelas okay je. Hari jumaat lepas, baru je dapat tumbukan padu dari BOB. Terima kasehh doh! haha. Act dia tak sengaja. Kehh, Aku pahamm. Tapi boleh tahan berpinar jugak lah kepala otak aku masa tuhh. Yelahh, Tangan orang kuat. *Muntah darahhhhh~ And aku berjiran dengan 4scI yaitu Apan The Cow Man. Nasebb baik haritu tak masuk 4scI. Kalau tak muntah kau Cow Man tgok muka aku hari-hari.

Kay tu je. Bye-II