F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Thing's Got Aimed.}
Friday 21 December 2012 | 06:36 | 0Comment

Assalamualaikum,
      Okay, Ada macam muka aku berangan-berangan tak? Ooh, Mungkin lagi comel! ==' Ahh, 19 haribulan, Tarikh keramat bagi linear 97, Iyaaa. Termasuk lahh aku. Jangan tanya lah aku dapat berapa, Baikan je. Aku tak penting. Double Wow! HarHar.
Tadi baru lepas bom notif budak(!)
      First of all. Aku target satu handbag. Mak asyik cakap, Muda lagi nak berhandbag segala bagai. Tapi nak pergi jalan-jalan sangat lah susah bila tiada yang namanya handbag. Baru jumpa satu Handbag warna putih gila lawa. Baru RM39.90. Apa motif 90 sen tuh. Hummphh. Geramm aku. Aku sedang berjimat. Gaya lelaki. Tengok harga baru pilih, Wakakaka. Boleh ke?
Tak, Tak, Tak, Kau batak. Wahh, Ayat Pesbuk(!)
 
       Second of all. Yang ni dah dapat, sebab aku dah dapat apa yang aku target. Galaxy Ace. Act second hand je. Yelah, result aku pun cikai-cikai je. Lepasni nak carik cover belakang yang super cun melecun. WootWoott, Cakap gaya orang kaya. Nak tukar cover kaler putih. Mom cakap, Kau bole ke jaga. Ehh, mendalamm. Go go Chayok!

Target aku bersambung. Belum fikir jauh-jauh lagi.

       Tadi tengok Apatah tajuk dia, Bersama AirAsia. Orang yang masuk tu Couple sejak sekolah menengah. Wahh. Wahh. Untunglahh. Kbai.