F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Terasa, Terasa, dan Terasa.}
Saturday 15 December 2012 | 04:37 | 0Comment

Fikirlahh. Kau dah besar.
Sebelum terlambat. Assalamualaikum! Hari ni aku sangatlah terasa guling-guling bila aku online je FB aku. Sentap bhai sentapp. Perlukah kaw nk buat orang terasa gila. Bukan main ramai manusia kat Bp Mall tu, aku jugak ke yang kaw namapak tanak tegur kaw. Fikirlahh, kaw tu semua orang kenal, tapi aku? Takkan aku nak tegur orang yang aku tak tau kenal aku ke takk? Jangan buat orang rasa down dengan status-II kaw yang mungkin berbilion like. Salah aku tutup muka? Ka, lepas ni aku nampak kau, aku tunjuk muka aku besa-II lepas tu buat banner, HYE. Baru kaw puas. Hishh, lain kali, Guys kat food court tu tengok-II kaw pun kaw tulis kat Facebook. Berak semua tulis ehh.
Biar panjang akal, Jangan pendek akal.
Aku tulis status kat FB, pasal nak check result PMr. Aku tulis "bunuh diri" Lepas tu ada yang sound fikir macam tak de iman. Aku dah lama sabar dengan dia ni. Dah lama. 15 tahun, belum cukup ke dia nak kenal pemikiran aku. Memang bodoh lah aku kan kalau nak bunuh diri cuma sebab result. Aku ni reti menghargai apa yang aku ada. Dia tegur tapi dia tak sedar pasal diri sendiri. Cermin besa doh, sila cermin diri. Aku dah lama sabar ni.
Sebab wujudnya manusia-manusia macam ni, Aku rasa nak deactive FB. Buduhhh ahh! :'( Stress sendri. Awesome tahi ahh!