F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Random Post.}
Monday 17 December 2012 | 07:00 | 0Comment

Assalamualaikum,
     Rabu? 19 Haribulan? Hari apa tu? Ayuh sepak aku secara berjemaah. It was trending on facebook. Status semua pasal result PMr. Dan of course lah aku tak terkecuali. Sebelum PMr, Hampir seluruh family aku offer macam-macam. Wahhh. Lepas PMr ni pulak, confident aku terus hilang nak dapat semua tuh. Serius, Hilangg. Pufffff!
Mak saya masak sedap(!)
   Masa dah habes paper. Kami. Kanak-kanak pasca merdeka check-check kertas PMr. Sejarah, Aku sedikit, diulang sedikit confiedent lah. Tapi bila check kertas Geografi. Pehhh. Depan tu bajet habes. Ohh, betul,betul,betul. Sampai muka surat belakang-belakang. Di mana soalan susah tahap dewa bagi aku. Salah, salah,salah dan salah. Humphh. Aku rasa down gila sebab ramai yang cakap Geo senang. Buduhnyaa akuuu(!)
Merlin. AuwwAuww. Double power dehh(!)
     And one more. Mana aku letak baju sekolah? Haha. Kay clueless. Teacher dah warning No selipar  Jepun. Act aku adore much selipar jepun. Wakaka, Kay tipu je. Sakai pulak bila bayangkan baju sekolah tanpa kasut hitam aku yang Super aku sayang. Nonononono.

Kay dah pukul sebelas. Kbai!