F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Okay. Its Done!}
Sunday 2 December 2012 | 01:09 | 0Comment

      Assalamualaikum. Hye peeps! Baru habes edit blog sendiri. Padahal aku ada satu job nak edit blog. Brrr ==' Penat sebab susah nak cari yang untuk guys punya. tapi guwa jumpa banyak gila yang cun-cun. Rasa nak pakai semua. Tapi jenuhh habes nak edit. *Ahh, Semputt! Cuti sekolah. Dekat rumah. Perempuan. Mestila tolong makk. Kerja-kerja memasak yang selama nih aku buat. Mestillah kena belajar. Nanti jodoh I carik pakai masakan I. ==' Brrrr, aku. Bajett.
       Im like that spongebob. Aww. Omeiyy dakk! Brrr ==' Haritu bukak paper nampak tajuk besa-besa Budak 13 tahun kahwin dengan budak 19 tahun. How that be? Than tadi my mom tanya 'Ma kahwinkan jelah kaw'. Perghhhh! First of all bagi aku kahwin muda sangatlah tak relevan. 13 tahun. Aku 13 tahun hingusan habes beb! Belum boleh make great decision. Second, tanak enjoy lifetime hidup bujang ke? Pehh. bujang ni lahh benda paling Awesome kayy! Dah malas nak ulas. Suka hati lahh. Yang penting kahwin muda, tak relevan bagi aku.
Kbai.
Tadi aku nampak budak bajet nak unfriend orang. Wehh, Kau tak tegur orang. Tak pasal-pasal unfriend.Lalu aku pun menyampahh. Macehh!