F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Malam Ketakutan}
Tuesday 18 December 2012 | 06:46 | 0Comment

Assalamualaikum,
      Wahh. Esok ambik result. Aku bagi tahu, apa yang semua orang dah tahu. Pelik kalau tak tahu. Trending gila kat FB. Sepuluh kali dah aku cakap benda yang sama. Perasaan bercampur aduk tengah aku rasa sekarang nih. Gembira, excited, takut, gementar, sedih. Tapi tak tahu yang mana aku betul-betul rasa. Celaru makk!
Aku gembira berkawan dengan kaw(!)
        Malam ni, Semua, Act tak delah semua Budak form three dalam friendlist aku, aku tegur. Budak-budak yang aku kenal rapat jela. Aku ni bukan pandai mesra-mesra dengan orang. Sorry lah kalau ada yang aku tak tegur. And the best news that I've recieved is. Kawan aku Fitriana Hassim Jadi pelajar terbaikk. Tahniahhh! act aku selalu gaduh dengan dia. Gaduh-gaduh manja.
Ared belanja. Macehh(!)
Tengok gamba jelah. Nanti teruss fahamm!
 Macehh. Kbai!