F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Takpelah Kawan.}
Friday 17 February 2012 | 18:32 | 0Comment

Assalamualaikum, Hye Fellas,
         Gambar diatas, bukan gambar saya, Ketahuilah, saya tak secantik itu! Ini entry Touching! Hmmm...Okay saya taouching bila di remove...Di remove di FB? bukaaannn! tu tak kesah, sebab saya memang kurang mesra alam. Di remove di blogger lah kawan. Tapi tak lojik lah untuk saya touching berlebih-lebihan. Saya tahu saya tiada tempat di hati member saya yang sorang tuh. Sebab- saya tak cukup sempurna untuk jadi seorang daripada kawan-kawanya yang perfect itu.

          Saya cuma menangis kerana kawan. Tipulah kalau nak cakap diri ni kental. No im not! Saya seorang yang mudah touching dan akan simpan dalam hati. Bila tiba masanya. You will know, I really hate you! Tapi tak baiklah kita nak benci orang. Maanusia buat kesalahan. Saya terima kesalahan dia seadanya. Tak tahu pulak maseh kawan membeci saya. Apakan daya.......Kita tak boleh nk buat semua orang suka kat kita. Redha jerr... Tak pernah putus berdoa semoga kita member kembali. Dan berdoa supaya satu perangai itu terhakis dari dirinya.....

           Biarlah kita berbeza dan tak serupa,,(Bwahhh) Im still anggap kamu sebagai saudara sesama islam walau dirinya membenci......Apa yg saya boleh buat. WATLEK, WATPEACE.....buat apa member kalau tak ikhlas. Better be silent. Focussing on my exam. Betting with si dia. Hope saya menang, Wish me luck with upcoming exam! Sayang Kamu Kawan!
Ya Allah, semoga Zulaikha Athira mendapat 9A dalam peperiksaan akan datang! Aminnnn...