F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Really Hate Me You.}
Saturday 18 February 2012 | 20:33 | 0Comment

Assalamualaikum, Hye Felass,
         As you might be able to see, semenjak dua menjak ni, entry saya semua karut-marut. Bersesuaian dengan otak saya yang kusut lagi musut. Okenggg! ngarut sudaaaa. Harini nak citer pasal sorang budak laki  yang sangat menjengkelkan. Okay', maybe its my fault.

          Start nye cenggini, dulu, saya ada kenal dengan sorang budak sekolah arab, nama dia *some text missing. Kat FB jela. One day masa tengah rehat saya nampak, muka sorang budak ni serupa gila dengan budak yang saya kenal ni. So tengok jela budak ni. Then dia perasan. 'AH SUDAHHH!' menyampah maakkkk!

           Then dah malas lah nak layan budak ni, sebab dia suadah perasan. Lepas tu haritu nak rehat, while pakai kasut (Al-maklumlah, kelas saya bukak kasut) ramai budak lalu kat koridor tu, and bila saya berdiri, PAP! setapak kasut sampai di punggung saya, Oh, budak laki yang perasan tu buat! HOW DARE!  dengan segala kekuatan tekak yang ada, Ambikkkk, berbakul-bakul sumpahan terkeluar!

           Menyesal lah pandang-pandang budak laki tuh! Sangat bidap, Agak-agak lah weh! Kalau tengok secara possitive, Okay fine, saya maafkan budak lelaki tuh,
Like my Mom said, " Siapalah kita untuk MENGHUKUM kesalahan seseorang, Hanya ALLAH yang layak menghukum, MANUSIA TAK PERFECT!
Sedarlah wahai manusia, anda tidak layak untuk menghukum kesalahan seseorang, Anda BUKAN TUHAN... renug-renugkan,, fahami yang tersirat disebalik tersurat~