F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Bisa Berkata... | Okay, Fine |}
Friday 17 February 2012 | 05:24 | 0Comment

Assalamualaikum, Hye Fellas,
         Okay, sila lempang saya kuat-kuat sebab dah bekurun gila tak hapdet blog....Wah, Im starting to use 'saya' in blog..-sila tahuu! Okay, saya tak mahu dicop dan dicap, biadap,kurang ajar, perampas, dan lain-lain,,,Bwahaha! lupakan =,=... Okay, minta maaf gilerr, bizi meyhh!

         Wah, I got a wonderfull week! Ada nangis-nangis, gelak-gelak, marah-marah,, Perfect minggu asya. Saya nangis, okay, memang menjeng siked! Seminggu pendam dalam hati, korang boleh tahan ke kalau problemnya makin rumit. Tuntasnya, eceh, cegu Harliza ajar! Im lazy to think about the problem. Because - Buat semak otak jerr, semak biasa kene tebas, biar chek tebas satu-satu nanti naaaa!

related to the picture :
          Saya sangat tak perfect, Im doing mistakes, (tak tawu lah kalau hang perfect, saya ni kerdil je) Saya sedar saya tak selawa anda, saya tak sepandai anda, saya tak sehebad anda....So pleaseee... Kita berbeza, You won! Stoplah buat bende camni.... Penat air mata saya menitis...sila berhenti....

         Feeling gila hoiiiiii! biar lah, tu yang jadi, apa bole buat~,~
Ya Allah, janganlah kau uji hambamu ini dengan ujian yang tidak bisa ditempuhi. Aku hamba yang lemah. Berikanlah petunjuk untuk sebuah penyelesaian...Amiiinnnnn....

sesungguhnya, Allah tidak akan menguji hambanya, dengan ujian yang tidak bisa ditempuhi.... renung-renungkannn!