F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Bunuh Diri}
Friday 20 January 2012 | 18:25 | 0Comment

Assalamualaikum, Hye Fellas,
        Ni hah, aku nak cer pasal member aku, dia di duakan oleh org yg dia paling syg, Pehhhh! kena rampas dgn member sekelas pulak tu, ko tak rsa ke pmpuan tu gatal. Dulu dah ada abg bak, nak oppa , skung dah ade oppa, ko nak pakwa org plak! Aduhhh. WTH!!!!

        Serius aku berapi, member aku 3 malam tak stop nangis, smpai member aku yg ade 6 sense ni ckp, jgn biar dia nangis lagi, ape-ape jadik susah. Then malam tu, member aku ni nagis lagi, ptg tu nak pegi makan dia baring atsa katil, mata dia terbukak, org ajak makan dia tepis, aku biarkan jelah, ingat normal.

        Then nak g sembahyang aku tengok dia tgh siap-sipa, pastu aku tanyelah, "Ajin, asal ko tepis Nora tadi?" Then dia jawab dgn selamba sambil blurrr " Tepiss? mana ada, aku tidurlah tadi!" Perrggghhh! aku dah tak sedap hati. Keadaan asrma tengah tak betul nih!

        To the GIRL, tolonglah, ape masaalah ko nih? gatal sangat, aku ingat ko dah jadi baik,,,Dajjaal naaa! Ape yg ko nak lagi, ko nak semua org cop ko PERAMPAS eh? Kita nak PMR lah beb, aku tak pham! KO masih nak cari masaalah lagi! Aku cakap awal Kalau ada apa-apa jadi kat member aku, Aku carik kau dengan laki tu! kau yg nak sngat kan, ambik lah!