F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Wooot'..wooot'.//--> #swit2 header}
Saturday 10 December 2011 | 00:43 | 2Comment


Assalamualaikum, Hye Earthling!
       Weheeee, new looks, actually background dengan header je tukar. Wooot'..woooot'..// aku swit sebab lawa! and sebab tak ade org nak switkn, hukhuk~ Haha ketawa menyampah! aku risau meyh,, dalam 19 haribulan ni nak check aku dapad asrama ke tak..//..Eottoke?>

       Alah dah pukol lima! aku kene lakukan satu misi khas, misi 'cuci tandas'..anak mithali!~..sila muntah! haha. Aku nak tukar lagu blog, tapi esok-esok jelah, tak sempat! anak mithali nak do task! Haha, malam ni gerhan! Bestnye! lagi best kalau dapat tengok dengan org yg kita sayang, OmK. start melalut.

                                     Sorry dear for messing your mind!~
ok, tujelah, okbai!~