F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Still Alive~}
Sunday 18 December 2011 | 23:50 | 0Comment


Assalamualaikum, Hye Earthling!
      Oh, dah lama rupenyaa! Dah berabuk seyh! Almaklumlah I busy! (macam aku ni PM jerr) ye lah, ayah dah sekat masa online! Oh, meroyan aku! Ok, aku rindu sekolah! Tiap-tiap malam dengar najwa latif nyanyi kat radio, and aku teringat member  nama Ainur Fazerra! rindu kau budak! Selalu nyanyi dengan dia, dengan budak gitar pun same, tapi......
       Errr... malas ah nak sambung! wakaka~ tahun depan PMR, aku mesti sabar, wakakaka! siyess aku pelik! Ok tu jelah, okbai
Entri ni membuktikan Allah belum cabut nyawa aku, and Im still alive (!)