F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Perginya Cinta}
Thursday 22 December 2011 | 00:29 | 0Comment

Assalamualaikum, Hye Earthling!
       Oh tajuk yang sangat klise. Klise, tak klise, aku tetap nak cer! Entah kenapa harini aku dah penat mengaharap. Oh aku memang seorang perempuan biasa, (bajed aku exceptional) Haha, obviously aku ni sama je macam gadis-gadis di dalam movie yang suka kat seorang lelaki and beharap, What the'??

       Okay'. seriously aku rasa menyampah gila kot kat dia harini. I've got tired waiting! Aku tak nak guys lain pun sebab dia, Im idiots right? Aku dah penad tengok muka dia! For th first time (I hate Him, So much!) Maybe He's not for me, Im not for him, I hate him, and him blah! (go) Aku rasa kosong! Takpa, wa isi dengan buku beb! (okay, sebab takod tengok buda PMR dapat result harini)

        Okay' handsome and cute! Adioss'!!