F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Kepala baru...#header}
Thursday 8 December 2011 | 02:29 | 0Comment

Follow FASHION-GRENADE♥  for your daily source of k-fashion!
Assalamualaikum, Hye Earthling!
        Hoya-hoya, woooott'...Woooottt'..// header baru,,wakakaka,,,ok aku ketinggalan zaman! baru reti buat header pakai gimp dengan photoscape...Haha, selama ni aku buad kelaka #hodoh gila weh, malu siyessss! tadi aku gatal-gatal tengok blogskin, dan hampir-hampir aku pakai, tapi bila teringat, aku tak reti pakai, dengan sepantas lipas patah kaki aku batalkan niat aku, 'tak berani'!!!

       aku nak jugak jadi macam org lain yang pakai blogskin, *hot!..wakaka,,jangan marah kalau terasa! huaaaa! tadi aku tengok cinderella stepsis sampai nak nangis, okeh tak boleh belah, cengginilah idup singel, wakaka,,tacing selalu...hoyaaa! aku tak da pakwe kay!~

ok tujelah rasanya, okbai~


bangga wook' kepala baru...#header!