F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Usaha Tangga Kejayaan!}
Monday 28 November 2011 | 18:47 | 0Comment

Assalamualaikum, Hye Earthlings,
       Hoya, my blog gotta new look, still learning how to make my own transparent header using photoscape and gimp. Got strressed! hoya2...Dah banyak kali try tukar dri minima kepada washed denim! hoyeaaahhh! berhasil. Selama ni aku buat tak puas hati jer, x lawa. Thank you very much kat Kemetot Chomel <3 for all sort of tutorial and freebies. Okay, header ni pon dia punya!
       Seriously, Im not addicted with my pinky dinky doo blog, sebab tu tukar! hoay2! Dapat blog cenggini pon sebab I learn from my mistakes, ye larr, dulu nak buad blog, tapi tak tahu ape-ape pasal blog, Jadi kerr?! Of course lah tdak kan, so kene blja btol2 larh,, mcm study, okay, study, aku nk belajar sejarah harini, sebab? sebab tahun depan PMR lah! hoya~
       Okay, malam tadi teringat dekad member tak menjadi, soh harini nak ceritah pasal dia, wait and see it on the next entries! okbai~