F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Something To Say.}
Friday 18 November 2011 | 19:50 | 0Comment

Assalamualaikum, Hye Earthlings,
       Harini...harini, aq rasa mcm semalam, tapi semalam lagi best, haha (ketawa bosan)...Sambil edit blog hanani nih, aq online larh, normal~ tiba-tiba aku nampak gambar sorang budak laki, Erkk.. Buang perkataan budak tue. Haha, lepas aku nampak gambar dia kat hommie aku, aku teros scroll ke bawah, nta lah, takleh tgok gambar mamat tu lama-lama, Macam gambar dia makan aku jer. Oke', What The Fish, ngarutt~
       Semalam plak aku walling pasal sorang vlogger ni, femes gila, and video dia best, nak tgok? takan sini ----> matluthfi90.. Haha, hilang tensyen seyh tgok video dia! Siriess~ Oke' tiba-tiba ada sorng ni asyik like semua post aku facebook, (actually aku kenal) booooo.... Entahlah, hati aku dah terbang kat Budak gitar jerr. Haha, aq sakitkan hati org. Hmm... Org tak tau mcm mana keadaan aku, maybe diorang akan cop aku ni jahat, Hang cop lah apa hang mau, dah kene kat batang hidung sendiri baru tau langit tinggi rendah! Hati *hot!
      Oke' kalau guys tu baca, so sorry, I'm not perfect for you, You are a nice guys, jgn sia-siakn masa kaw untuk budak tak cukup umur macam aku ni, kaw nak SPM taun depan, just focus for what infront You. Dont let me crushed all your dream. Tahun depan aku plak nak PMR, are this time to let budak gitar? dunno lah!
     Oke lah, tebakor lapiy nih kejap lagi,,Okbai~