F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Pencuri!}
Saturday 26 November 2011 | 20:08 | 0Comment

Assalamualaikum, Hye Earthlings,
      Harini aku rasa macam nak letupkan notebook bajed comel nih! tadi aku trylah tukar template blog ni, dari minima kepada washed denim, dan....X jadik. Panas gila hati aku, lepas tukar washed denim tu kat design apetah, tak boleh tekan ctrl+F.. Tetiba kebod buad hal, so setelah beberapa kali notebook ni kene hempuk, baru aku melangkah ke kompiter besar, baru boleh jadi macam ni balik..Oh Damn!
      Ok, pagi tadi bangun pagi tangan rasa macam lain..*jakun!.. Haha yela kan aku pakai inai, jarinya dibungkus dan,,,,kembang ok, aku panik pagi tadi, gilerr arh weh! haha. malam tadi aku mimpi budak gitar~ erk,, aku x rindu dia, #tipuuuu! haha, kompom aku tenung dia dalam-dalam kalau nampak batang idung dia! biarla!
      Haha, oke lah cukop satu jam aku online! out dulu! okbai~