F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Nilai sebuah Persahabatan}
Tuesday 29 November 2011 | 01:49 | 0Comment

Assalamualaikum, Hye Earthlings!
       merujuk kpd tajuk, okay' , aku nak citer pasal betapa besarnya nilai sebuah persahabatan. Dulu first aku masuk sri Gading, actually aku ramailah jugak , tapi semua yang sama batch, tak de pulak dari form lain.. Dia kenal aku pun sebab dia add aku lepas tu chat dgn aku. Okay' kenal gitu2 jerk lah, kalau kat sekolah ak tegur dia tak mungkinlah. Saya pemalu...Awww!
       Hahah, kiranya masa tu aku boleh diktagorikn fall heart jugaklah dengan dia. Tapi bende ni kawan aku pun tak tahu, tau gitu-ritu jela~ Lepas tu, kitorang selalu selisih kat sekolah, aku nak tegur dia dulu, haha, kucing bertanduklah jawabnya! Hee:) aigooo, lalu sebelah aku je sengih, sengih, dan sengih....aku pon sengihlah, kalau ta sengih dikata belagak!
       Lepas tu, masa tu aku kene balik naik bas, dah sampai tempat tunggu bas depan sekolah kud, aku cek poket aku, Mana kunci rumah aku! peh tetinggal dekad kelass, makkkaaaaiiihhh! tepaksalah balik kelas ambik. nak sampai kelas tuh nampak dia kat tepi padang. Patutnya aku lalu tepi padang tu, tapi aku lalu jalan yg jauh sikit, dia sengih-sengih tengok aku, sambil cakap "Sanggup eak orang tu jalan jauh-jauh!" Masa tu aku pikir 'What the fish, suka hati aku lah kan, kaw sapeeee?' haha, sangat tak besyukur aku ada seorang kawan!
       And then, One day aku kene hantar Quran kat bilik musollah, bilik tu dekad2 dgn kelas dia, aku lalu jerr lah, skali dia tengok aku cara mengancam, macam  nk telan eden, dengan senyum kambing, lantak kaw lah mamat....tapi aku sukee~ Haha, Oke lepas tu 2 minggu lepas tu something happen yg mmbuadkan dia lupa aku handred percent! Takdir tuhan, aku pun tengah try lupakan dia..Kuang3...
      Cuba bayangkan korang ada sorng kawan lepas tu lenyap macam tu jer.. tak sedih keerr..op coz sedihkn,,
Hargai orang yang menyayangi kita, Jangan bila dia dah pergi Baru nangis
 Ok, terima kaseh sudi baca,,okbai~