F-alling love


Zulaikha Tyra | Gula Hati | Johorean | 16 y/o | Single
Take a bite from my plate, Chew. Telan. Than talk!
If and ONLY if you dont throw it out!




refresh me linkies follow

Miss You All!}
Thursday 17 November 2011 | 21:05 | 2Comment

Assalamualaikum, Hye Earthlings.
       Harini aku staker geng lama aku kat facebook. Oke' aku rindu gila ngan minah-minah ni. And mengakulah, Jeles gila kod aku takda dalam gamba..Haha, and so, aku kidanap gambar diorang kat facebook. Comelkan gambar budak kat atas ni, Haha, To boys; status dia dah tak singel lagi kay'. Nak ngurat, mimpi jela~ Nama penuh dia Hanani. Putih gilakan, sekali imbas mcm pan asia, but truly budak ni original anak jati Malaysia kay'. And dua kali tengok, macam Nabila Syakieb ngan Cinta Laura.. Majulah Magic untuk cinta~
     Yang ni pon member aku jugak, yang tudung kaler kuning tu nama dia pooja Syuniza, Hanani and the last one Syazwani. They all ni oke' jerr! Haha, semua dah unavailable...kut...Haha, selalu gatal, I mean, tiga-tiga gatal,,haha,,Jangan marah~ Oke' aku rindu korang, dah nak nangis nie!! Diorang kawan ngan aku sebab diorang boleh terima seadanya, dan bukan sebab 'Tak ade Kawan'~
      Oke' semua gambar ade minah putih melepak nih, Tak boleh dielakkan, nak buad mcmmane...ngeee~ Oke, ni yang paling special, nama dia qurratu ain...Dia, unavailable sebab sia, aku yg punya,,haha, buka lesB kay' kawan rapad jerr..haha...Oke' rindu gila kat diorang ni. Oke' enjoy lah pic kat bwh ni!


Seronok cuci mata? Okebai~
love our friendship!